هندزفری بلوتوث هوکو Hoco ES20
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث هوکو ES20

نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری هوکو ES20

اگر قصد خرید هندزفری دارید و در جستجوی یک هندزفری خوش ساخت و با کیفیت هستید، هندزفری بلوتوث هوکو Hoco ES20 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این محصول شرکت هوکو از نوع بی سیم است و از طریق بلوتوث به دستگاه های دیگر متصل می شود. وزن و ابعاد این هندزفری به گونه ای است که کاملاً برای استفاده های روزمره مانند مکالمه، گوش دادن به موسیقی و حتی تماشای فیلم و انجام بازی های کامپیوتری نیز می توان بر روی آن حساب کرد. لازم به ذکر است که هندزفری بی سیم هوکو ES20 دارای دو گوشی است و همراه با آن یک محفظه شارژر نیز ارائه می شود. در ادامه دقیق تر به بررسی و معرفی این هندزفری خواهیم پرداخت.

معرفی هندزفری هوکو ES20

قابلیت های هندزفری Hoco ES20

  • مجهز به بلوتوث نسخه 5.0، اتصال آسان به انواع دستگاه ها

در هندزفری هوکو مدل ES20 بلوتوث نسخه 5.0 به کار رفته و از این جهت می توانید این هندزفری را به انواع گوشی های پرچم دار اندرویدی، تبلت، آیفون، آیپد، موزیک پلیر و به طور کلی تمامی دستگاه های دارای بلوتوث متصل نمایید. این هندزفری دارای توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی است و در هنگام استفاده از آن کمتر با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه می شوید. توجه داشته باشید که حداکثر بُرد هندزفری بلوتوثی هوکو ES20 برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و گوشی موبایل به آن نباید از این میزان بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال میان دستگاه ها قطع می شود.

قابلیت های هندزفری Hoco ES20

  • قابلیت جفت سازی (Pairing) دو گوشی هندزفری

همان طور که اشاره شد، هندزفری بی سیم هوکو ES20 دارای دو گوشی است و شما می توانید آنها را با یکدیگر جفت نمایید. برای این منظور باید از محفظه یا داک شارژ ارائه شده همراه با هندزفری بهره ببرید. برای این منظور هنگامی که هر دو گوشی هندزفری هوکو ES20 داخل داک قرار دارند، دکمه موجود بر روی بدنه داک شارژ را فشار دهید. در این حالت با خارج کردن گوشی ها از داک و قرار دادن آنها داخل گوش، پس از دریافت پیام صوتی Pairing از هندزفری، می توانید از طریق بلوتوث به هر دوی این گوشی ها به صورت هم زمان متصل شوید.

قابلیت جفت سازی (Pairing) دو گوشی هندزفری

  • طراحی جذاب و مدرن

اگر به استفاده از محصولات خاص و دارای طراحی مدرن علاقه مند هستید، هندزفری بی سیم بلوتوث هوکو ES20 را مد نظر داشته باشید! این هندزفری دارای طراحی ظاهری زیبا و جذابی است و در هنگام استفاده از آن حس خوبی را به شما منتقل می کند. همچنین با توجه به وزن بسیار کم گوشی ها (هر یک حدود 3.8 گرم!) به آسانی می توانید از هندزفری هوکو ES20 در تمام طول روز بدون دچار شدن به احساس خستگی و ناراحتی استفاده کنید.

طراحی جذاب و مدرن

بر روی هر یک از گوشی های هندزفری تو گوشی هوکو ES20 یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که علاوه بر افزودن جذابیت های ظاهری آن در هنگام استفاده، شما را از وضعیت میزان باتری و وضعیت اتصال بلوتوثی آگاه می کند. همچنین این هندزفری دارای کلیدهای لمسی برای پاسخ دادن یا رد کردن تماس و کنترل وضعیت صدا نیز هست که استفاده از آن را برای شما بسیار آسان می کنند.

هندزفری بلوتوث هوکو Hoco ES20

  • کیفیت بسیار مناسب صدا در هنگام پخش موسیقی و مکالمه

هندزفری بلوتوثی هوکو ES20 دارای فرکانس پاسخگویی در محدوده 20 هرتز تا 20 هزار هرتز (محدوده شنوایی انسان) و میزان حساسیت 107 دسی بل است و قادر به ارائه انواع صداهای زیر و بم به شما می باشد. پس اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید و به گوش دادن به موسیقی در حین انجام کارهای روزمره تان عادت دارید، این هندزفری کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. هندزفری هوکو ES20 در هنگام مکالمه نیز عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد و صدا را با کیفیتی عالی میان دو طرف منتقل می کند. به طوری که نویزها و سروصداهای محیطی مزاحمتی برای شما در هنگام انجام مکالمه نخواهند داشت.

کیفیت بسیار مناسب صدا در هنگام پخش موسیقی و مکالمه

  • شارژ سریع از طریق داک شارژ

شارژ کامل باتری هریک از گوشی های هندزفری دو گوشی هوکو ES20 برای استفاده از آنها برای مکالمه یا گوش دادن به موسیقی به مدت 2 ساعت کفایت می کند. برای شارژ گوشی های این هندزفری، تنها کافیست تا آنها در داک شارژ ارائه شده همراه با هندزفری قرار دهید و به مدت یک ساعت منتظر بمانید تا به طور کامل شارژ شوند! این داک شارژ دارای باتری با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت است و قادر به 4 بار شارژ کردن هر دو گوشی هندزفری می باشد. لازم به ذکر است که برای شارژ کردن باتری داک شارژ هندزفری بلوتوث تو گوشی هوکو ES20 هم می توانید از کابل MicroUSB استفاده کنید و هم می توانید به صورت وایرلس آن را شارژ نمایید!

شارژ سریع از طریق داک شارژ

جمع بندی

هندزفری بلوتوث هوکو Hoco ES20 برای کاربرانی عرضه شده که به دنبال کیفیتی عالی در مکالمه و پخش موسیقی هستند و در عین حال طراحی ظاهری هندزفری نیز برایشان اهمیت دارد! این هندزفری که به همراه داک شارژ دارای درب ارائه می شود، دارای دو گوشی با قابلیت جفت شدن می باشد و هر آنچه را که از یک هندزفری مرغوب و کارآمد انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد.

هندزفری بلوتوث هوکو Hoco ES20

شما می توانید هندزفری هوکو ES20 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری و به طور کلی خرید لوازم جانبی موبایل را به شما ارائه دهند. همچنین اگر پیش از این از هندزفری هوکو ES20 استفاده کرده اید، می توانید مزایا و معایب این دستگاه را از نگاه خودتان در بخش نظرات سایت ایده برتر درج کنید و به این ترتیب به کاربران دیگر در انتخاب هندزفری بلوتوثی مورد نظرشان کمک نمایید.

هندزفری بلوتوث هوکو Hoco ES20





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 17 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی